Message Sent

Mūsu komanda ar jums sazināsies!

To home

Sīkdatnes

Kas ir sīkdatnes?

Sīki pagaidu teksta faili, kas tiek saglabāti Jūsu datorā vai mobilajā ierīcē, lai nodrošinātu pareizu interneta vietnes funkcionēšanu, un kas satur informāciju par interneta vietnēm, kuras apmeklējāt. Sīkdatnes padara lietotājam vienkāršāku interneta lietošanu, piemēram, ielogojoties savā lietotāja profilā interneta vietnē, pārlūkprogramma pasaka priekšā lietotāja vārdu, bet sīkdatnes izmanto arī citos nolūkos, piemēram, interneta vietnes īpašnieki iegūst vairāk informācijas par savas interneta vietnes apmeklētāju interesēm.

Kā mēs izmantojam sīkdatnes?

SIA Diat Juras Servis izmanto Google Analytics pakalpojumus, padarot pieejamu informāciju par pakalpojumiem meklēšanas tīmeklī, minētais pakalpojums paredz sīkdatņu saglabāšanu Jūsu ierīcē.

Sīkdatnē tiek saglabāta informācija par to, ka apmeklējām mūsu interneta vietni, kad tas notika, iegaumē lietotāja IP adresi, kādas interneta vietnes sadaļas aplūkotas, šī informācija nonāk Google Inc. (Īrija) rīcībā un 60 dienas glabājas uz Google serveriem (Eiropas Savienībā un ASV). Pirms datu nodošanas Google, IP adreses tiek anonimizētas, aizvietojot tās ar specifisku kodu, kurš tiek piešķirts katram atsevišķam lietotājam.

Google no savas puses apliecina datu apstrādes, tai skaitā datu nodošanas trešajām personām, atbilstību Eiropas Savienības un ASV normatīvo aktu prasībām, kā arī atsevišķi atzīmē, ka saņemtie dati netiek izmantoti Google pakalpojumu sniegšanai.

Jūs varat novērst sīkdatņu nodošanu Google, izmantojot spraudni “Google Analytics Opt-out Browser Add-on”
(aplūkot Google Analytics Opt-out Browser Add-on).

Kā kontrolēt sīkdatnes?

Jums ir iespēja izdzēst sīkdatnes no sava datora vai citas ierīces, kā arī izmantot vairākuma pārlūkprogrammu piedāvātos uzstādījumus, kas liedz veidot sīkdatnes.

Praktiski visas pārlūkprogrammas paredz iespēju:

  • Aplūkot saglabātās sīkdatnes un izdzēst tās;
  • Liegt sīkdatņu veidošanu trešajām personām;
  • Liegt sīkdatņu veidošanu mārketinga vietnēm;
  • Bloķēt jebkuru sīkdatņu veidošanu;
  • Izdzēst visas sīkdatnes, izejot no pārlūkprogrammas.

Der atcerēties, ka izdzēšot visas sīkdatnes, tiks dzēsti arī Jūsu uzstādījumi atsevišķās interneta vietnēs. Papildus nepieciešams ņemt vērā, ka gadījumā, ja nobloķēsiet jebkuru sīkdatņu veidošanu, daudzas vietnes (ieskaitot mūsu) var sākt darboties nekorekti un pakalpojuma sniegšana var pārtrūkt, šī iemesla dēļ nerekomendējam izvēlēties opciju bloķēt jebkuru sīkdatņu veidošanu.

Personas datu apstrāde

Atbilstoši Eiropas Parlamenta un Padomes Regulai 2016/679, uzņēmums SIA “Diat Juras Servis” (E-pasts office@diat.lv Tel.: +371 67099000) saņem, 2 gadus uzglabā un apstrādā manis nodotos personas datus (E-pasts, vārdu, uzvārdu un tālruņa numuru), ar mērķi nodrošināt saziņusniegt pilnvērtīgāku saturu un atbilstošākas reklāmas. Piekrītot datu apstrādei, tieku informēts, ka mani personas dati netiks nosūtīti citiem ES uzņēmumiem, vai uz trešo valsti, vai starptautisku organizāciju. Apzinos savas tiesības saistībā ar manu personas datu dzēšanu, labošanu, apstrādes ierobežošanu, u.c. (vairāk info: http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=uriserv:OJ.L_.2016.119.01.0001.01.ENG)

Jaunākās ziņas no
Kompānijas
Filter






Dzinēja Yanmar 6N21 rāmja gultņu sēžvietu atjaunošana

Yanmar 6N21 engine frame bearing seats were restored.

Inspection of connection surface of Yanmar 6N21 engine block with foundation frame and crankshaft axis was measured by using laser equipment. Based on measurement results main bearing caps were grinded and line boring of main bearing pockets was performed into nominal size.

Ship`s azipod foundation machining with portable equipment

Ship`s azipod foundation contact surface milling was performed with portable equipment. Holes for the bolts were drilled on the perimeter of the flange. Flange dimensions - 2500 x 2500 mm. 

Metāla konstrukcijas virsmu apstrāde ar portatīvo aprīkojumu

Ar augstu precizitāti tika apstrādātas paralēlas vertikālās un horizontālās virsmas izmērā 2700 x 400 mm. Darbi tika veikti ar portatīvo aprīkojumu. Pašas konstrukcijas gabarītizmēri - 20 x 15 x 6 m.

Dīzeļdegvielas rezervuāru flanču frēzēšana ar portatīvo iekārtu

Tika veikta dīzeļdegvielas rezervuāru flanču frēzēšana ar portatīvo iekārtu.

12 metru diametra gultņa sēžas vietas virsmu mehāniskā apstrāde

Ar portatīvo aprīkojumu (un ar augstu precizitāti) tika apstrādātas horizontālās un vertikālās gultņa sēžas vietas virsmas diametrā 12 metri. Pa perimetru arī tika izurbti skrūvju urbumi ar zenķēšanu. 

Pagrieziena gultņa sēžas vietas Ø3700 mm mehāniskā apstrāde

Ar portatīvo aprīkojumu tika nofrēzēta pagrieziena gultņa sēžas vieta ar ārējo diametru 3700 mm. Sekojoši pa flanča perimetru tika izurbti urbumi ar padziļinājumiem priekš stiprināšanas skrūvēm. 

Vārpstu līniju centrēšanas pārbaude velkonim

Ar lāzeraprīkojumu tika veikta galveno dzinēju CATERPILLAR un azimuta piestūrēšanas iekārtu reduktoru ROLLS ROYCE vārpstu līniju centrēšanas pārbaude.

Cinkotu metāla konstrukciju izgatavošana un montāža

Saskaņā ar projektu tika izgatavotas un samontētas cinkotas metāla konstrukcijas ražošanas ēkas būvniecībai.

Portatīva multifunkcionāla metālapstrādes darba galda iegāde

Tika iegādāts portatīvs multifunkcionāls metālapstrādes darba galds ar kuru varēsim veikt sekojošas operācijas lielgabarīta detaļām un mehānismiem uz vietas pie klienta:

- frēzēšana

- virpošana

- urbšana

- vītnes griešana 

- slīpēšana

Ar šo aprīkojumu var apstrādāt gan horizontālas, gan vertikālas virsmas ar augstu precizitāti.

Baļķu satvērēja kapitālais remonts

Tika izgatavoti un nomainīti jauni naži. Atjaunota pagrieziena svira, satvērēji, hidrocilindri un traversa.

Forvardera manipulatora pamatnes remonts

Tika atjaunotas forvardera manipulatora pamatnes pagrieziena gultņa sēžas vietas uzkausējot izstrādāto virsmu un apstrādājot flančus ar portatīvo flanču izvirpošanas iekārtu. Gultņa ārējais diametrs 790 mm.

Iekrāvēja tilta izgatavošana

Tika izstrādāts dizains un tehniskā dokumentācija, kā arī saskaņā ar šo dokumentāciju tika izgatavots aizmugurējais tilts iekrāvējam Linde.

THYSSENKRUPP karjera āmura drupinātāja groza izgatavošana un uzstādīšana

Tika izgatavots un uzstādīts jauns grozs THYSSENKRUPP karjera āmura drupinātājam.

Dzenvārpstu asu noteikšana un virpošana

Ar lāzeraprīkojumu tika noteiktas atomledlauža labā un kreisā borta dzenvārpstu asis. Sekojoši tika izvirpotas bukšu un gultņu sēžas vietas diametrā 1200 mm; kopējais dzenvārpstas ass garums 10 m. 

Kuģa ceļamkrāna pamatnes gultņa sēžas vietas apstrāde

Tika izmērīts kuģa ceļamkrāna pamatnes līdzenums un vadoties pēc gūtajiem mērījumu rezultātiem mūsu speciālisti izvirpoja gultņa sēžas vietas flanci.

Galvenā dzinēja Wärtsilä VASA 6R32 rāmja gultņu sēžvietu izvirpošana

Tika veikta galvenā dzinēja Wärtsilä VASA 6R32 rāmja un bloka savienojuma vietas kā arī kloķvārpstas ass pārbaude izmantojot lāzeraprīkojumu. Vadoties pēc gūtajiem mērījumu rezultātiem tika noslīpēti kloķvārpstas gultņu vāki un attiecīgi gultņu sēžvietas tika izvirpotas uz nominālo izmēru.

Konteineru iekrāvēja Linde strēles un spredera remonts

Tika veikta konteineru iekrāvēja Linde strēles bojātā posma nomaiņa un spredera remonts.  

Stūres iekārtas ass noteikšana un bukšu sēžas vietu izvirpošana

Ar lāzeriekārtu tika noteikta kuga stūres iekārtas kopējā ass un vadoties pēc gūtajiem mērījumu rezultātiem tika izvirpotas stūres pakaļvadņa augšējā un apakšējā bukšu sēžas vietas.

Koka skaidu žāvētāja čuguna ruļļu virpošana uz vietas

Tika veikta koka skaidu žāvētāja čuguna ruļļu virpošana uz vietas.

Dalība izstādē “Tech Industry 2014”

Piedalījāmies izstādē "Tech Industry 2014" Rīgā, kurā tika demonstrētas mūsu iespējas veikt metālapstrādi uz vietas.

Rotējošā barotāja “KREISEL” atjaunošana

Tika atjaunots rotējošais barotājs "KREISEL" pēc sekojoša darbu apraksta:

- korpusa remonts

- sānu vāku restaurācija

- čaulas nomaiņa

- blīvauklas nomaiņa

- rotora labirinta blīvējuma atjaunošana

- rotora sānu apbruņošana no iekšpuses ar cietsakausējuma plāksni VAUDID 6+4

- blīvējošo nažu pieregulēšana  

Zobratu izgatavošana

Tika izgatavoti dažādi zobrati diametrā līdz 1000 mm ar termoapstrādi.

JCB 3CX iekrāvēja remonts

Tika veikts JCB 3CX iekrāvēja remonts pēc sekojoša darbu apraksta:

- izjaukts priekšējais un aizmugurējais pacelšanas mehānisms 

- atvienota hidrauliskā sistēma 

- atjaunotas asu sēžas vietas

- izgatavotas jaunas bukses un tapas

Palīgdzinēja Wärtsilä 6R32BC periodiskais remonts pēc 20000 darba stundām

Tika veikts palīgdzinēja Wärtsilä 6R32BC periodiskais remonts pēc 20000 darba stundām.

Fuchs iekrāvēja strēles gala remonts

Tika izgatavots un nomainīts nolauztais Fuchs iekrāvēja strēles gals.

Hidrocilindru spīļu izgatavošana

Saskaņā ar rasējumu tika izgatavotas hidrocilindru spīles.

Frontālā iekrāvēja sviras izgatavošana

Tika izgatavota un nomainīta svira frontālajam iekrāvējam komplektā ar bronzas buksēm un tapām.

Aizbīdņa izgatavošana

Tika izgatavots aizbīdnis no karstumizturīga nerūsējošā tērauda.

Satelīta antenas uzstādīšana

Tika izgatavots jauns pjedestāls un uzstādīta satelīta antena uz prāmja augšējā klāja.

Galvenā dzinēja Wärtsilä VASA 12V 22B rāmja gultņu sēžvietu izvirpošana

Tika veikta galvenā dzinēja Wärtsilä VASA 12V 22B rāmja un bloka savienojuma vietas, kā arī kloķvārpstas ass pārbaude izmantojot lāzeraprīkojumu. Vadoties pēc gūtajiem mērījumu rezultātiem tika veikta rāmja gultņu sēžvietu izvirpošana.

Palīgdzinēja Wärtsilä Vasa 6R32 periodiskais remonts pēc 24000 darba stundām

Tika veikts palīgdzinēja Wärtsilä Vasa 6R32 periodiskais remonts pēc 24000 darba stundām.

Greifera satveršanas mehānisma rotatora blīvslēgu sēžas vietu atjaunošana ar uzsmidzināšanas metodi

Tika atjaunotas blīvslēgu sēžas vietas ar uzsmidzināšanas metodi uz greifera satveršanas mehānisma rotatora.

Galvenā dzinēja Wärtsilä S.E.M.T.Pielstick PC2.6/V400 cilindru galvu atjaunošana

Tika atjaunotas galvenā dzinēja Wärtsilä S.E.M.T.Pielstick PC2.6/V400 cilindru galvu blīvējuma un izplūdes vārstu korpusu sēžas vietas. Izplūdes vārstu korpusu sēžas vietas tika izvirpotas, tika izgatavoti ieliktņi un iepresēti cilindru galvās. 

Vārpstu izgatavošana portālceltnim KONDOR

Tika izgatavota zobvārpsta un doba vārpsta portālceltnim KONDOR.

Pašizgāzēja kravas pacelšanas mehānisma remonts

Tika veikts pašizgāzēja kravas pacelšanas mehānisma remonts. Pēc izjaukšanas tika atjaunotas bukšu un tapu sēžas vietas un izgatavotas jaunas termoapstrādātas tapas un bronzas bukses. 

Koģenerācijas stacijas dzinēja Rolls Royce Bergen 60000 darba stundu periodiskā apkope

Tika veikta koģenerācijas stacijas dzinēja Rolls Royce Bergen KVG-G3 60000 darba stundu periodiskā apkope saskaņā ar ražotāja noteikto darba apjomu. Papildus tika apstrādātas cilindru ieliktņu sēžas vietas ar portatīvo aprīkojumu.

Frontālā iekrāvēja VOLVO L150 tilta remonts

Tika veikts frontālā iekrāvēja VOLVO L150 tilta remonts: reduktora korpusa mehāniskā apstrāde; balansiera izvirpošana; balansiera bronzas bukšu Ø470 mm izgatavošana un iepresēšana; tilta korpusa blīves un balansiera sēžas vietu apstrāde.

Papīra smalcināšanas ierīces Hardox materiāla nažu izgatavošana

Tika izgatavoti naži no materiāla Hardox papīra smalcināšanas ierīcei.

Kuģa galvenā dzinēja Wärtsilä-S.E.M.T. Pielstick 12 PC 2,6/2-400 izplūdes vārstu korpusu atjaunošana

Tika atjaunoti kuģa galvenā dzinēja Wärtsilä-S.E.M.T. Pielstick 12 PC 2,6/2-400 izplūdes vārstu korpusi saskaņā ar ražotāja rekomendācijām.

Ceļamkrāna galvenās strēles mehāniskā apstrāde

Tika veikta ceļamkrāna (celtspēja 400t) galvenās strēles sēžas vietu (Ø350 mm) izvirpošana un flanču apstrāde.

VALMET M1B710-S250 pārnesumkārbas gultņu sēžu vietu izvirpošana

Tika izvirpotas VALMET M1B710-S250 pārnesumkārbas gultņu sēžu vietas.

Ledlauža deidvuda caurules izvirpošana

Ar lāzeraprīkojumu tika noteikta dzenvārpstas ass un vadoties no iegūtajiem mērījumu rezultātiem tika izvirpota deidvuda caurule.

Galvenā dzinēja Sulzer ZAL40S dzinēja bloka atjaunošana

Tika veikta galvenā dzinēja Sulzer ZAL40S dzinēja bloka atjaunošana izvirpojot un sekojoši izgatavojot un uzstādot jaunus gredzenus. 

Galvenā dzinēja Wärtsilä S.E.M.T.Pielstick PC2.6/V400 periodiskais remonts pēc 12500 darba stundām

Tika veikts Wartsila S.E.M.T.Pielstick PC2.6/V400 periodiskais remonts pēc 12500 darba stundām.

Galvenā dzinēja Wärtsilä S.E.M.T.Pielstick PC2.6/V400 sadales vārpstas iztaisnošana

Tika iztaisnota galvenā dzinēja Wartsila S.E.M.T.Pielstick PC2.6/V400 sadales vārpsta saskaņā ar ražotāja rekomendēto tehnoloģiju.

Gultņa sēžas vietas atjaunošana uz drupināšanas ierīces

Tika veikta gultņa sēžas vietas atjaunošana ar uzkausēšanas un izvirpošanas metodi uz koksnes drupināšanas ierīces.

Galvenā dzinēja turbokompresora un gaisa dzesētāja remonts

Tika veikts galvenā dzinēja Pielstick 12PC 2,6/2-400 turbokompresora BBC VTR 354-11 kapitālais remonts. Turbokompresors tika izjaukts, iztīrīts. Tika veikta turbokompresora: defektācija, gultņu nomaiņa, lāpstiņu tīrīšana ar smilšu strūklu un rotora dinamiskā balansēšana. Paralēli tika novērsta sūce gaisa dzesētājā.

Zemes sūcējkuģa izvades caurules flanča atjaunošana

Tika atjaunots zemes sūcējkuģa izvades caurules flancis ar uzkausēšanas un sekojošas izvirpošanas metodi uz oriģinālo izmēru. Materiāls - HARDOX.

Stūres iekārtas ass noteikšana un bukses izvirpošana

Ar lāzeriekārtu tika noteikta kuga stūres iekārtas kopējā ass un vadoties pēc gūtajiem mērījumu rezultātiem tika izvirpota stūres pakaļvadņa bukse.

Portālkrāna “Sokol” atbalsta rullīšu izgatavošana

Tika izgatavoti atbalsta rullīši portālkrānam "Sokol".

Galvenā dzinēja B&W 6S50MC-C pamata rāmja mērījumi

Galvenā dzinēja B&W 6S50MC-C nomaiņas laikā tika veikti tā pamata rāmja mērījumi (līdzenums u.c.) ar lāzeraprīkojumu. Mērījumi tika veikti pakāpeniski: bez dzinēja bloka un ar uzstādītu dzinēja bloku, izmantojot lāzera stara skenēšanas efektu.

Kuģa galvenā dzinēja Wärtsilä sūkņu un termostata vārsta remonts

Tika veikts kuģa galvenā dzinēja Wärtsilä zemas un augstas temperatūras ūdens sūkņu un eļļas sūkņa remonts, kā arī dzesēšanas ūdens termostata vārsta remonts saskaņā ar ražotāja prasībām. Tika nomainīti blīvējumi, nomērītas atstarpes un atjaunotas pievadvārpstas ar uzsmidzināšanas metodi. 

Frontālā iekrāvēja kausa un sajūgšanas ierīces izgatavošana

Pēc vienas no Latvijas ostu pieprasījuma tika izgatavots kauss (celtspēja 9 tonnas) un sajūgšanas ierīce frontālajam iekrāvējam.

Mērījumi ar lāzeraprīkojumu uz palīgdzinēja 8VD36/24

Ar lāzeraprīkojumu tika veikta palīgdzinēja 8VD36/24 pamata plātnes virsmas nelīdzenumu pārbaude un pamatgultņa sēžvietu esošā stāvokļa noteikšana.

Stūres ierīces ass mērīšana un stūres gultņa centrēšana

Tika veikta stūres ierīces ass mērīšana ar lāzeraprīkojumu un vadoties pēc šiem mērījumu rezultātiem tika nocentrēts stūres gultnis.

Dzenvārpstas ass novirzes novēršana

Ar lāzeraprīkojumu tika noteikts vai dzenvārpstas ass atrodas uz vienas ass ar galvenā dzinēja kloķvārpstas asi. Pēc mērījumu rezultātiem tika izvirpota deidvuda caurules priekšējā un aizmugurējā bukse tā, lai tiktu novērsta leņķiskā kļūda starp dzenvārpstas asi un galvenā dzinēja kloķvārpstas asi.

Vārpstas ass noteikšana un bukšu sēžvietu izvirpošana

Ar lāzeraprīkojumu tika noteikta kuģa stūres vārpstas ass un, vadoties pēc šiem mērījumiem, izvirpojām stūres vārpstas bukšu sēžvietas.

Portālkrānu atbalsta rullīšu atjaunošana

Tika atjaunoti portālkrānu "Albatross" un "Kondors" atbalsta rullīši.

HARDOX tērauda nažu atjaunošana

Ar uzkausēšanas un mehāniskās apstrādes metodi tika atjaunoti HARDOX tērauda naži metāllūžņu smalcināšanas iekārtai.

Bunkurošanas šļūtenes spoles izgatavošana

Tika uzprojektēta un izgatavota spole kuģa bunkurošanas šļūtenei.

DEUTZ dzinēja apkope

Tika veikta dzinēja DEUTZ TBG 616 (50 000 stundu) periodiskā apkope.

HARDOX tērauda nažu izgatavošana

Pēc šablona tika izgatavoti naži pļaujmašīnas smalcināmajai iekārtai no HARDOX tērauda.

Sešu žokļu greifera “Polips” restaurēšana

Tika atrestaurēts sešu žokļu greiferis "Polips" (metāla konstrukciju remonts; traversas, žokļu un vilču sēžvietu atjaunošana ar uzkausēšanas un izvirpošanas metodi).

DEUTZ dzinēja cilindru galvu remonts

Tika veikts DEUTZ dzinēja cilindru galvu remonts.

Dīzeļģeneratora gultņu centrēšana

Tika veikta dīzeļģeneratora gultņu centrēšana.

Beramkravu kausu izgatavošana

Tika izgatavoti 17,6mberamkravu kausi.

Palīgkatla SUNROD pamatnes remonts

Tika veikts palīgkatla SUNROD pamatnes remonts.

Smalcināmās iekārtas izgatavošana

Pēc mūsu izstādātā projekta tika izgatavota smalcināmā iekārta, kas paredzēta automobiļu paredzēta automobiļu katalizatoru smalcināšanai.

Palīgdzinēja sprauslu smidzinātāju atjaunošana

Tika atjaunoti palīgdzinēja sprauslu smidzinātāji.

Stūres iekārtas un centrālā savienojuma remonts frontālajam iekrāvējam Zettelmeyer

Darbu apraksts:

- iekrāvēja izjaukšana;

- 10 urbumu atjaunošana ar uzkausēšanas un izvirpošanas metodi;

- gultņu, blīvējumu, hidraulisko šļūteņu un pirkstu nomaiņa;

- iekrāvēja samontēšana un nodošana pasūtītājam.

Palīgkatla KAV – 6,3/16 remonts uz tankkuģa

Darbus vēroja DNV klasifikācijas sabiedrība.

Darbu apraksts:

- procedūras sagatavošana un saskaņošana ar DNV;

- cauruļu iegāde un izgatavošana pēc oriģinālajiem rasējumiem;

- cauruļu nogādāšana uz kuģa;

- cauruļu nomaiņa kuģa ekspluatācijas laikā;

- katla nopresēšana;

- katla nodošana darbībā klasifikācijas sabiedrībai DNV.

5 kubikmetru un 9 kubikmetru greiferu atjaunošana

Darbu apraksts:

- izjaukšana;

- sēdvietu, urbumu atjaunošana uz žokļiem un traversām uzkausējot un izvirpojot līdz oriģinālajam izmēram;

- pirkstu izgatavošana un nomaiņa (termoapstrāde un slīpēšana);

- gultņu nomaiņa;

- deformēto metāla konstrukciju nomaiņa uz žokļiem un traversām svarā līdz 2t no katra greifera;

- HARDOX materiāla nažu izgatavošana un nomaiņa;

- montāža, greiferu nodošana pasūtītājam.

Palīgventilatora lāpstiņriteņa izgatavošana

Tika izgatavots lāpstiņritenis galvenā dzinēja palīgventilatoram.

Rāmja gultņu sēdvietu izvirpošana

Tika izvirpotas rāmja gultņu sēdvietas MAN B&W 6S28LH-4 palīgdzinēja blokam, izmantojot EASY LASER lāzeraprīkojumu.

Autogreidera VAMMAS rāmja kustīgās daļas remonts

Autogreiderim VAMMAS, rāmja kustīgajā daļā, tika atjaunoti četri urbumi. Tika novērsts elipsveidīgums, uzkausēta stieple un izvirpots nepieciešamais izmērs.

Nerūsējoša tērauda divpakāpju cauruļu sekciju izgatavošana kuģa siltummainim

Tika izgatavotas nerūsējoša tērauda divpakāpju cauruļu sekcijas kuģa siltummainim.

Nobīdes noteikšana ar lāzeraprīkojumu

Ar lāzeraprīkojumu tika noteikta stūres vārpstas pakaļvaļņa pēdas ligzdas nobīde attiecībā pret stūres ailas caurules asi. Ar lāzerstaru šī procedūra ir daudz ātrāka, ērtāka un precīzāka nekā ar nostieptas stieples palīdzību.

Cauruļu pilna komplekta izgatavošana palīgkatliem KAV 6.3/16 un KAV 16/16, sekojošai nomaiņai ekspluatācijas laikā

Pēc kuģošanas kompānijas pasūtījuma, tika izstrādāta tehniskā dokumentācija, procedūra un tika izgatavots pilns cauruļu komplekts palīgkatliem KAV 6.3/16 un KAV 16/16 tālākai nomaiņai, palīgkatlu ekspluatācijas laikā. Izgatavotajām caurulēm tika saņemts klasifikācijas sabiedrības sertifikāts.

Dažādu cinkotu cauruļu, uzmalu un tauvošanās slīdragu izgatavošana

Atsaucoties uz vienas no tehniskā menedžmenta kompānijas pieprasījumu, tika izgatavotas dažādas cinkotas caurules, uzmalas, tauvošanās slīdragi tālākai transportēšanai uz kuģa borta un uzstādīšanai kruīza laikā.

Frontāla iekrāvēja kausa izgatavošana

Pēc vienas no Latvijas ostu pieprasījuma tika izstrādāts dizains, tehniskā dokumentācija un tika izgatavoti kausi frontālam iekrāvējam.

Asmeņi, tai skaitā sānu, un balstplātnes tika izgatavotas no HARDOX materiāla.

Produkcijai tika izstrādāta tehniskā pase.

Jūras gultnes racēja kuģa remonts

Aprīlī mūsu komanda brauca uz Klaipēdu, lai veiktu virpošanas darbus, ar Sir Meccanica aprīkojumu, jūras gultnes racēja kuģim.